FREEEEDAG

Skrivet 2008-10-04 @ 12:32:16
igår var en superkväll.

eller såhär:

åkte in till stan efter skolan med emelie&kate. kollade runt och lite såntdär. lite najs.
sen gjorde jag och emelie det vi skulle, sen drog vi hem till mig. bestämmde oss för att åka in till borås. så det gjorde vi. kate kom med också.
så drog vi runt och hade jättebra:D  fan va roligt folk det finns alltså!!
jävlar kul var det, även om det kändes som om der var minus 100 grader.
tack för dagen och kvällen iallfall.

ikväll ska jag till rebecka :)  hoppas det blir trevlans :D
och imorgon bloir det väl plugg. kanske skulle till babyn också. han är fan det sötaste som finns:D


eeeeelakt!  och nej jag vet faktiskt inte längre. vet inte vart jag ska gå. vad jag ska göra. hur jag ska göra. vad jag ska säga, nej ingenting vad det gäller dig längre.
en sak vet jag, när du böörjar lite lite mer låg, ja då jävlar då märker det på mig. fan va skumt det ska vara.
fuck it säger jag bara.

men annars är allt great. :)  förutom en sak till, men jag ska inte göra en sån big deal av det.
detta har blivit och ska bli en fullt kul helg. och fredagen började super :)

ska duscha och städa nu. kate hade tagit över hela mitt golv ;)

pollenallergi ;)

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback