hfajjfa

Skrivet 2008-10-08 @ 21:00:48
nu är mitt rum faktiskt riktigt mysigt, om jag får säga det själv.
rent och sån skit nu också, det är  alltid trevligt!

idag var det en slappskoldag, härligt. imorgon är det väl detsamma? och halvdag. då drar jag till stan med tjejerna iallfall (:
jag borde egentligen plugga på spprovet som är på fredag. (inte gjort ett skit) men jag känner verkligen inte att jag vill det.  jag orkar inte spanskan faktiskt.. vilken bra inställning jag har.. men jag siktar på dom andra ämnerna nu faktiskt.

ska du sjunka så lågt, kan du få göra det alldeles själv. så dra inte ner mig :)


jag har varit jävligt trött hela dagen idag, nu med. men jag somnar väl efter tolv ändå. så är det alltid när jag är trötter. muaha,

nejdu, ibland vet man verkligen inte vad man vill ha.
och när man vill ha det, är det redan försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback