i'm allright.

Skrivet 2008-10-01 @ 18:10:41
jag har märkt hur olika jag och pappa uttalar vårat efternamn, det är lite kul faktiskt. visst, det är finsk och så, och de märker man när pappa säger det.
och så kommer jag där och ska säga det, och det låter som vilken svenne som helst:D man måste nog höra för att förstå vad jag snackar om :D

och hej, jag har blivit moster :)  fan va kul.

nu ska jag nog plugga lite, om jag nu kan. mina värsta ämnen, säger bara hejdå fritid. och jag behöver massa hjälp. det kan jag lova!
orgientering imorn, jag oooorkar inte, plus att jag har en skadat fot. det kan inte bli roligare än så?=
kanske inte ska klaga. hejdå:D

skulle faktiskt lyssna på pinks nya låt, lite ombyte av musik:D
men när jag sökte på youtube, blev det mer såhär
försök 1 : panik
försök 2: oink

hahahahha, det dök iallafall upp en massa grisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback