inte nöjd

Skrivet 2008-10-20 @ 15:47:20
in my ass, att jag är nöjd. det är fult och kort. jag vill bara hänga mig !
tantfrissa nr 1!  hahaha.  :)
nejdå, men det är bara jävligt kort. och det vill jag inte ha. så det blir väl toffs tills det har växt ut igen :(
fitta. förlåt för ordet.

jag har pluggat, och är varm som en kossa. känns som om jag har feber. men nej det har jag nog inte.. vill bli frisk nu tack.
och jag är arg på dig. fast jag saknar dig faktiskt inte, :D  så du kan bara dra dig i sketan.

___________-

nu känns det mer och mer :) haha.  antar väl att det är bra? (A)   detta lär bli pinsamt.


nu ska jag fortsätta mitt depp. stackars jävla idas hår. saknar det :(    LÅNGT hade det fanimig blivit, åååååååååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback