hej när jag kom hem braka helvetet loss.
båda mina axlar är upprivna och min arm är detsamma :)
tack snälla rara ni för att ni varnade att 50 kilos hunden var hemma !! och ja, han väger fan mer än mig.
fick nästan iväg han tills han fick damp ryck och sprang på katten. jag drog och slet som fan, gick en bit innan han starta om igen. ni ska bara veta hur jävla mkt egergi en sån jävla valp har. han har inte växt klart sig än, jävla baaaaalää.
så han fick iallfall syn på katten.. drog och hoppa ochv adfan. jag blev arg och gick in och trodde han skulle komma tillbaks. sen blev det bara värre.
jag skulle gå ut och kolla om han hade lugnat ner sig. då jag hör en jävla massa skrik, tänkte att han bråka med en annan hund. men nej, han hade fått tag på min katt.
och katten låg ner drunken i vatten, hel stel. kunde inte röra på sig och då blev jag jääävligt arg. mitt katt va nästan död =(
jag sprang ner i gäggan och lyfte katten men en fet jävla hund på mig. fick bråka som in i helvete .. hunden bara hoppa på mig hela tiden, medans jag skulle hålla uppe katten i luften.  stackars katt :(
åh orkar inte berätta mer. men jag kan säga att jag fick kämpa och hålla uppe katten i minst 10 minuter. det länsta jag kunde (alltså stå på tå)  plus att jag har sveriges sexigaste rivmärken nu då:)

sorry,, kände baraa för att berätta det.  
men stolt över att jag räddade min katt. han hade vart död om jag inte hade kikat till :/
så nu är han där nere, skakar och har sig. =(   gett han lite gos .. blä säger jag bara för den hunden, inte så glad på honom direkt:o

och jag har pluggat typ en timme. hell yeah för no. eller så inte :)
ska fortsätta sen, måste ju ta en paus ibland.

jävlar vilket inlägg, inte ens intressant.. men det är nog bara för att ja ghar ont :D

josefin och jag ansiktsgrej i helgen, tjena :D
hahahaha

förlåt, jag bara snackar.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback