liten

Skrivet 2008-10-23 @ 16:26:31
fick sluta en timme tidigare idag :)  så är hemma typ en timme tidigare, fan va skönt!  minus på det var ju att jag fick gå upp. men det är bra med en "liten" promenad.

fick gå typ tio i 3, så fick ju vänta ett tag på bussen. men jag tillbringade den tiden med michael och rasmus iallfall.  dom babbla på massa om moppar och förvänta sig typ att jag fatta allt :Djo men visst.
iallafall, på dagis idag fyllde alexander 3 år:d vi fick lite mumsmums.  och jag snackade en jävla massa med en som jobba där. vi snacka om fritiden, skolor och massa sånt., och tog en fika :D haha.
sen fixade vi lite skelette och sånt till halloween. och så frågade jag en sak som jag MÅÅÅSTE kolla upp!  inte säkert då men, en liten låga tändes :D eller nåt sånt.

imorgon äör det dock sista dan, fan.  sen efterdet ska jag till stan med mor min. sen ska kate sova här så vi får se vad vi hittar på :)
haha festen? xD  tror inte på det men vi får väl allt se. kate och jag hittar alltid på nåt skoj.

nej men nu blir det väl pluuuugg,  och ja ni vet. efterdagen grejs. haha!


i know it's good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback