otur.

Skrivet 2008-10-19 @ 16:08:07
hahahaha, det här är verkligen inte min dag!

1. jag vaknar först nio, somar iuf om.
2. städar och gör sönder min lampa
3. tappar andan helt och får lägga mig på golvet och försöka få luft
4. hostar tills jag nästan dör
5. bråkar med mamma
6. piercingen åker av ( den försvann iallfall inte)
7.  blir riven på halsen av katten för att mamma råka skrämma den. och de gör ont.

nåt mer kanske? :)  jo jag är iallfall fortfarande förkyld och måste snacka med mamma..  och plugga, och bädda rent ..


____

hahahaha, vad fan gör man nu då? igår blev lite problem, att det alltid ska hända mig. great!
men det fixar sig nog :)

och du har nog ingen aning om vad jag vill längre, eller hur? :D:D
men vem vet ;)

men lovet verkar bli bra iallfall, hoppas jag. :)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback