prao dag 1

Skrivet 2008-10-13 @ 19:02:31
ja då har man klarat av en dag, dagis.
en jävla massa skrik, klängiga, sjuka små kryp. men dagen gick ändå bra:)  dom är snälla, allihop där jag är iallfall. tillochmed barnen. men dom vill typ leka hela tiden. typ killar hela högen. förutom en tjej som vill leka med mig hela tiden., hej säger jag bara. jag var hur jävla trött som helst  vid 12.  och tror ni dom var det?  ohnej. slutade lite innan fyra.

och emelie har en annan avdelning, men hon tänker typ byta prao endå. fan va arg jag är på dig emelie.
fast jag klarar mig ändå men.

jaja, nu är det bara ungefär två veckor kvar. jag kommer vara trött som ett as och loovet går väl ut på att stackars ida ligger isängen hela veckan?   nej usch, tvärtom!

syrran var här ett tag med. haha.
jag har bäddat rent, jag borde  plugga och sen duscha. men jag orkar fanimig inte plugga nu?  denna veckan kommer bli ettttt heeeeeeeeeeeeeelvete, jag kommer vara så fuckin trött..
annars är det bra:D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback