tjööööt

Skrivet 2008-10-05 @ 20:19:09
men för helvete. jag vill inte alltid göra som du vill. jag vill inte alltid ha så jävla mkt rätt som du. jag vill inte följa dina spår. jag orkar inte med ditt jävla tjat. ditt jävla "hej-nu-trycker-vi-ner-ida"tjat.  ditt jävla sätt att alltid få mig att må konstigt. alltid titta ner på mig, och bara för att jag är kort betyder det ju inte att jag ser upp på dig :)  så snälla gå och lägg dig för jag orkar fan inte mer av miss perfekt.


____________
jag är arg på mina läxor. dom ska ställa till det en hel del:o

har sovit i nån timme eller så också, trött som fan var jag.
men nej, annars är det bra :)
förutom mina vanlig kärleksproblem. är det ditt eller mitt fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback