wanted.

Skrivet 2008-10-22 @ 17:15:22
no matter how hard we try.


i'm back on the road. nej men fan det rullar.
jag vill inte vara en fastklistrad snorunge, så jag lägger av nu. det är upp till dig ändå, det har det varit sen dendär dagen. eftersom att det inte var jag som ville börja om på nytt för ca ett år sen ;o  haha.

hahah småbarnen vet nog verkligen inte vad som säger. eller alltså, inte så som jag och många fler hade sett det.

killen - jag var trött, blabla. för jag ville ha dig.
-tjejen - ville du ha mig på dagis?

och förresten är dom så jävla goa mot varandra att man blir tårögd. hon ba drog ut nappen ur hans mun och sa att han inte skulle ha den längre (napp används bara när dom ska sova)
man måste nog se för att förstå dock!

en annan gång
 
-men jag vill ligga med ******

det var bara två av många roliga saker, haha att jag inte skrattar varje gång :D
dom är söta (:    fått lite komåpisar från andra avdelningar också. där vill man ju fan stanna mer än två veckor!
:(   två dagar kvar bara.

_______________________________

slut på det sorgliga.
eller nja,
ska plugga fettet av mig idag.
kääka med och säkert glo lite tv.
men gårdagen var typ bara plugg, målade klart en grej och ska fortsätta på en annan nu. good work ida!

syster kommer i helgen, har säkert dratt upp det redan. men jag måste informera mig själv ibland också.
:D

jupp, sorry i just can't take how you make me feel :(

"life is not always what it seems",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback