bu till rixfm

Skrivet 2008-09-21 @ 18:19:58
den nyaste musiken? jaa visst. dom kör den nån månad innan man hört den och redan tröttnat på den låten. sen kör dom den mycket så att man knappt klarar av den längre. toppen, jag tycker att rix fm har blivit skit.

_____
klart vi måste göra någonting galet snart josefin :D

jag har fixat mat till mamma och pappa idag. och så har jag bakat muffins. och diskat, och tvättat. och städat rummet, och pluggat liiite, borde plugga lite till. och nu ska jag bara bädda rent :)  nybäddat slår det mesta :D

alla kanske inte är som honom..  men ja, fan va osäker man blir.

oh baby, i love you way..

Kommentarer
Postat av: jos

:D <3

2008-09-22 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback