duktiga ida

Skrivet 2008-09-02 @ 19:06:22

jag är riktigt duktig.hemma idag igen, men jag har inte slöat så mycket för det:o
jag har bakat muffins & nått som hette äppelsockerkaka;o den blev cool, och faktiskt ganska god :D  sen har jag pluggat engelska och spanska. och skrivit en bokrecention, den är klar nu också;o jag är så woho :D   nu har jag dammsugit mitt rum :)   ska bara bädda rent. nu börjar jag ju bli frisk så kanske dax att bädda rent redan nu :D måste sätta upp min tavla också!
imorgon blir det nog skola allt, även om jag fortfarande är förkyld. men det verkar inte som att jag direkt är den enda:D haha.
har säkert gjort nåt mer duktig, jo sovit länge antar jag:) hahah

i guess i feel free now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback