HAHAHAO

Skrivet 2008-09-17 @ 17:17:53

hejhopp.  jag satt med david och jakob idag och kissa nästan ner mig, faktiskt:o  ( berodde på att jag va pissenödig tror jag) och grät gjorde jag också... emelie satt framför oss och så gömde jag mig å hon med och så börja vi gapflabba, undrade hur gammal jag var då också. sen efter det fick jag maaassa skrattanfall och killarna trodde jag va dum i huvudet :D satt och skratta åt ingenting, :D lite skäll på det, men det är sånt som innehåller  när man skrattar på lektions tid :D

gjorde spanskan idag också, det gick bra. men jag fick ju bara g, eftersom att den var så jävla kort. men det visste jag ju redan själv så ..
HAHAHAHHA. skolan är la bara lite för rolig, människor som går i den med! hhooooho.
 men ja, skolan is good som vanligt :)

jag är trött, somnade på bussen och vaknar av att busschaffisen tittar på mig. hehehe? :D   sen fick jag en cykeltur idag. eller två egentligen :D duktiga ida.  
idol kom ju för  tusan inte när jag skulle titta på det, så kanske får göra ett nytt försök idag. om jag hinner me det. jag ve inte vad jag gör som får min tid att rinna iväg. :o

men lite plugg behöver jag få gjort idag iallfall... idag igen, kanske jag ska säga :D

you turn me inside out.
tjao :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback