IDA FÖRFAN!

Skrivet 2008-09-01 @ 22:04:59
nu är det såhär. att jo visst du kommer upp nån gång per dag fortfarande. men saken är att det jag tänker på mer nu för tifden är endå dåliga saker.. och det går fort.. antagligen nästan borta.    läste precis igenom lite från min blogg förr. fan bara massa neråt inlägg. vad håller jag på med? jag ska vara glad. det har jag rätt till och det är jag värd.

detta har varit typ mitt värsta år. menar verkigen att det har varit dåligt. vissa saker har ju varit bra och alltsånt.. men endå.
vi kanske ska vända på skiten?  gör det gör det gör det!   ska fan försöka mitt bästa.

imorgon blir det ingen skola, måste vila ut lite till. men har lovat att komma på onsdag. :D får väl åka hem om jag nu blir så dålig. :)

hahah, opppsiiii :)  jag skriver verligne som en fjortis. :o  menmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback