kkkuuuuulll!

Skrivet 2008-09-20 @ 22:58:45
nu ska jag faktiskt försöka få ihop ett ganska bra inlägg (kanske)

fick ju då vakna tidigt, fixa mig och sen brumma vidare och hämta kate. åka till bollebygd, sitta och vänta på tåget. blabla.
åka in, hamnade vid toaletten(som alltid!)  och sådär. gick in på liseberg, började åka lite grejer. krocka med varandra och lite såntdär:D   redigt skoj var det!  sedan kom anton, och ja :o haha. sen fortsatte vi åka. massa, och skratta ihjäl oss. sen åt vi lite, guttgutt. fåglarna attakerade och jag blev rädd :(  sen åkte vi mer. hade ännu mer skoj! fan va mycket folk vi pratade med idag. alla var fan roliga :D   many blickar om man säger så:D fasiken va skoj man kan ha with you :)

sen gick vi ut från lisberg, gick till gothia towers och åkte tilll "HEAVEN" upp och ner. jag slog i huvudet i glasrutan(såg inte att den egentligen var väääldigt långt fram,BONK)  sen luffade vi runt och gick till centralen.
fick lite kompisar på vägen och såntdär.  kramade statyer och ja, allt möjligt!
ropade bara wooooot, och så stannade en bil för mig och det blev lite skoj:D haha. 
jävlar va mkt det har hänt idag egetnligen. tack för en KANON-kväll!
har glömt att skriva en väldigt mkt saker, men om man skriver ner allt kul så är det inte så kul längre :D
träffade trevliga killar på bussen. finns med på deras mobiler nu, great. :o hahaha. *klick*

(måste bara skryta om hur kul man kan ha)

nu ska jag tvätta bort sminket , brusha tänderna och lägga mig och läsa tror jag.
godnatt och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback