nej

Skrivet 2008-09-16 @ 21:18:26
och nej, jag är inte så blond som folk tror. och nej, jag är inte fjortis. även om jag låssas som det ibland :D  folk tror vad dom tror,, inget jag kan ändra på.

vad har jag gjort idag egentligen? pluggat lite iallfall. tiden går så jävla fort och man kommer hem sseeeent. och såklart är jag skittrött närjag kommer hem också. och sen vid nio ungefär. blir jag piggare. är det inte toppen?
jag missar allt som går på tv, haha. kollade en stund på top model, för emelie påminde mig. hade glömt det med. lite glömsk är jag, det är det som är mitt problem.
kan nog spanskan nästan, men jag ska inte säga för mycket. (: haha.

nej men snart lägger jag mig nog endå antar jag, en ny dag imorgon. och jag har lovat att vara snäll, eller ska försöka. men som sagt, tjejer behöver inte va rädd för mig. det ä killarna som får akta sig. Jag har varit jävligt ppisst på dom på senaste faktiskt ..

haha !! :)  lite gulligt.


natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback