skitsnack

Skrivet 2008-09-04 @ 18:54:18
jag känner mig verkligen inte hemma bland skitsnacket.  det hade varit annorlunda om jag hade sagt någonting till t.ex josefin.  men då hade jag ju inte direkt gått runt och sagt " vet du vad, blabla har gjort?, vet du vad blabla sa?"   ingen som direkt skvallrar.    det finns vissa gränser :)

ikväll blir det väl lite plugg. idol, dusch, sova? :)
imorgon är det fredag somsagt. höööhu!

jag vet inte hur det blir. men vi får väl se ;P

uuuh, det var nära gränsen nyss.  men jag kom över det snabbt. men det är sånt som händer när man kollar... minnerna kommer tillbaks. och yes, dom minnerna var jävligt starka.  men ne, nu ska vi inte tänka på det :D
nu ska jag gör någonting annat. som att,  plugga kanske?   x)

have someone taken your faith?

Kommentarer
Postat av: jos

vad menar du med det översta?

2008-09-10 @ 17:00:42
URL: http://springiregnet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

de var ett exempel. eftersom att du e en av dom få jag pratar med :P

2008-09-10 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback