varberg med världens bästa klass!

Skrivet 2008-09-10 @ 13:04:47
ni ska bara veta hur jävla bra det har varit dom här tre dagarna. :)   två nätterna eller vad man nu säger :)
vi börjar väl såhär

måndag:

åker ifrån skolan ungefär vid halv 10.  emelie,josefin,kaotlynne,jag, julia, ida & moa åkte i samma bil :) najs. sjöng och hade oss. och så sjöng dom grattis sången :D  en jääävligt lång version av den kan jag säga :)  sen kom vi till varberg, typ ett läger.. eller något liknande :)  vi fick våra rum och lite såntdär.. okej, jag kommer inte berätta allting kanske. så .. men vi fixa oss och blabla. åt, då hela klassen sjöng för mig :)  sen senare drog vi till varbergs-fästning. :) fick guide och lite såntdär. hon var fan as rolig. :D  sen blabla, händer det sakre.. å vi drog tillbaks till våran sovställe..
ne jag orkar verkligen inte. men iallflall, dom sjöng senare igen. och så fick jag VÄRLDENS JÄVLA SNYGGASTE TRÖJA! jag äääälskar er, tack ! <3  fick två armband av michael och chrisitan, och ett av josefin och en kondom (A) tacktacktacktack!  det var en sån jääävla bra födelsedag man kan ha !  jag var himla glad kan jag säga. vill tacka ALLA som har grattat mig och sån skit :)  blev överlycklig.
:D

tisdag:

hejhej, jag är jävligt trött.  :D vi gjorde massa saker här med.. bästa klaassen är vi :)

har haft jättejätte kul. inget skulle funkat utan 9c2! :)

Kommentarer
Postat av: jos

hahahah, vilken bra sammanfattning! ;D typ 100 rader på måndagen, 2 på tisdagen och inget på onsdagen (Y) HAHA :D <3 grattis <3 :)

2008-09-10 @ 17:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback