with you

Skrivet 2008-09-05 @ 18:38:22
avslutat, så är det.

skolan,skolan & skolan. spanska förhöret gick superbra!   5/23. inte illa pinkat nejdå.  och på engelskan kändes det som att det gick bra faktiskt :D:D    får se resultatet nån annan dag :)
sen har skolan gått bra bara :D   jag gjorde ganska bra ifrån mig på idrotten idag endå. även att jag är så sjuk :)  haha, åh shit. det kom in två snygga killar när vi hade idrott. en av dom ska börja på våran skola också. HAHAH josefin skulle stöta kula när dom kom in. STACKAREN ;)
på måndag ! :)  ingen skola, och ida lillas födelsedag.

imorgon vet jag inte hur det blir. men vi får se :D

come on baby, we ain't gonna live forever.

Kommentarer
Postat av: jos

hahahahaha, fyfan vad kul(an) det var. X)

2008-09-10 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback