across the sky

Skrivet 2009-04-07 @ 19:34:33
har fattar nästan alla vinklar nu. tänk på att ge andra bra kritik också..
vi är inte så dumma.
____
 jag har bakat muffins, och saknar min kamera som fan :(   den är med valle just nu den.. hoppas den får en trevligt tripp iallfall (A)
muffinsarna blev fan ovanligt goda, och jag som inte ska äta sån jävla skit, och jaaa jag har gått upp 5 kilo på en vecka, det kanske ni inte tycker är mycket och kanske nte gör något på mig, men blablabla. jag känner mig själv bäst, och så kommer det alltid vara.

förövrigt har jag väl inte gjort så mycket annat, pluggat, spelat en jävla massa, och bara låtit dagen glida förbi, så kan man också göra.
imorgon ska jag till jos, och torsdag får jag väl se, bowling fre kanske? valle kommer på lördag och där har ni välmin helgxD

jag ska lägga mig ner strax, för allt jag har. pressa, halvdö, svettas. Jag har vaarit så jävla lat på senaste. tung, ätit mycket mat, innan låg jag där varje dag. fan ida, ge dig!   eller jag kommer aldrig sluta äta, sådetså =D

_
förstår inte hur jag kunde lägga så mycket tid på dig, få mig själv att må dåligt. visst, jag bryr mig alltid om människor, jag försöker alltid ta andra framför mig själv, jag försöker ställa upp, finnas och så kommer det alltid vara. men där, förstår jag fakitskt inte vart mitt huvud försvann, vart min hjärna tog vägen. och jag är så jävla glad över att saker och ting är över, svävar nästan fram, bara ganska tunga böcker som är ivägen just nu. haha. XD

soooommmmar kom nu för helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback