are you ready?

Skrivet 2009-04-10 @ 12:13:38
nyduschat och klar, :D   ska snart fixa mig, ska vara i borås innan tre (: bowling på g.
inatt drömde jag om spindlar, och sen vaknade jag med en i taket, den har väl gått på mig också säkert (Y)  hej spindelfobi.

trevligt hemma hos hanna igår!  

och äntligen imorn så får jag träffa bollen !   men jag måste plugga röven av mig också kom jag ju på :( blää,  och mitt arbete som ska vara klart när man kommer tillbaaks, joooo det ligger i skolan, efftersom att jag inte fick tag på någon lärare, åh så arg jag blir .. så får väl troligen prata med läraren bara.

men nä nu ska jg lyssna mer på musik, akta mig från spindeln som fortfarande e på taket, och fixa mig lite (:   vädret är uuunderbart, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback