can you stay a moment please?

Skrivet 2009-04-13 @ 12:05:14

jag är bara så jävla duktig, (A) haha!   skönt att ta en paus just nu, ska nog fan spela lite tetris, har blivit nörd på det nu, ska bli bäst på det med, haha :D

jaha, inatt var det en ny mardröm. denna gången dog en av mina syskon. och jag grät hela drömmen, ledsen, panik. usch jag hatar verkligen dessa mardrömmar, :(    iallafall så vaknade jag upp med att jag grät, sen slutade jag gråta. men var vaken, sen kom jag tänka på vad jag hade drömt om. och då började jag gråta på riktigt igen. skulle aldrig klara av att förlora en av systrarna, fyfan :(   
vill bara att drömmarna ska sluta nu, detta är fan inte kul. det är ju sånt man är rädd för, som man drömmer om också.

vädret är lite senilt idag tycker jag allt, vill ju ha sommarvärmen (A), men jag får väl troligen vänta ett tag till.
men jag har sån panik över skolan, så det inte finns. uscha, men vi får väl ta dagarna som dom kommer, om det nu går:o


näe nu ska jag ta det lite lungt, sen ska jag fortsätta plugga igen :)


reklambilden, det ser ut som att jag fejkar väldigt mycket, men så var det inte xD
kate och julia är väl mina barn eller något, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback