götetborget

Skrivet 2009-04-08 @ 23:06:21

hade världens mardröm, tredje natten i rad. men denna natten var värst. vaknade av att en människa var i mitt rum, en arg människa,, som visste att jag hade köpt nya solglasögon, fick ett engelskt-sms, om det. det var läskigt som fan.
iallfall, när jag hade vaknat upp av att tydligen gjort "människan" arg, var "den" fortfarande kvar, KVAR I MITT RUM. jag blev rädd, som fan. fick mer eller mindre panik, ..blev plötsligt mörkrädd, fick önnu mer panik och satte på tven, luuugn.  fan va äckligt, jag vill aldrig mer sova ensam i mörkret, fyhelvete för det.
Nog med det, vill aldrig mer tänka på det. ( kommer bli varje gång jag sover kanske?)

idag åkte jag och josefin till götet,  shoppppade. i'm so happy, hittade jeans, skjorta och bra. hahaha, iallafall, hade skoj skoj. vi fjantade runt som fån, slog varandra på alla bilar (MÄNNISKOR) och annat knas som kom förbi, vinkade och hade oss.  åt mums mat, och sen får ni drömma er bort, OOOOCH 'damdamdaaa'  JAG ÅKTE TÖLLSJÖ-BUSS!!  helt galet, jätteskoj, haha!  sen var vi ju då hos josefin efter, kolla i massa konstiga saker, huuum. skoj dag har det vart iallfall, nöjd med allt.

imorgon får vi se hur det blir helt enkelt, ska prata mer med hannnnnii imon, jag är trött och flummig nu, kanske borde sluta skriva :O
skriver mer imon
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback