hejonödigasaker

Skrivet 2009-04-05 @ 15:53:42
städat har jag, japp faktiskt lite mer än mitt eget rum. och sen orkade jag inte städa klart mitt eget, självklart.
sitter annars och lyssnar på gammalt rock, underbart till tusen! (okej, en skiva som jag gjorde typ ett-två år sen)

Har du pojkvän/flickvän? ja
Är du kär? kanske :D
Hur tidigt stiger du upp? runt kvart över sex på vardagarna :(
Vem/vilka vet mest om dig? antagligen kate, ingen vet mycket om mig :D
Gillar du att slåss? ja det gör jag nog :P
Vad ska du göra ikväll? kanske dra till kusinerna eller boll
 Har du utländska föräldrar?  nä
Var har du ont? huvudet:P
Är du bra på att måla? ganska
Vem kramade du senast? kate
Vad längtar du till? sommaren som fan!
Sparare eller slösare? slösare
Bio eller promenad? promenad:O
Är du kittlig? haha aa som fan
Rädd för insekter? jaaa
Anser du att du är stark? nää(A)
Nämn något som gjorde dig glad igår: solen
Vad gjorde du kl 8 i morse? vaknade
Vad har du druckit idag? vatten,oboy
Vad var det senaste du åt?  vindruvor
Vad var det senaste du köpte? maten till igår
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nä:)
Vad gör dig glad just nu? musiiiken:D
Humör just nu: super
Sommarplaner:  åka iväg gånger femtio, leka med vännerna och slappa
Gillar du att sjunga? ja, men det låter inge vackert
Vad längtar du mest efter just nu? sommaren

____
vad är detta, typ förra eller förrförra året:D
Har du pojkvän/flickvän? nej
Är du kär? nej
Hur tidigt stiger du upp? närsomhelst nu på sommaren
Vem/vilka vet mest om dig? josefin
Gillar du att slåss? på skoj:)
Vad ska du göra ikväll? sova
Har du utländska föräldrar?  nopp
Var har du ont? ingenstans för engångsskull.. just nu
Är du bra på att måla? njae
Vem kramade du senast? kaitlynne
Vad längtar du till? syrran, och utomlands
Sparare eller slösare? både
Bio eller promenad? promenad
Är du kittlig? yes
Rädd för insekter? japp;D
Anser du att du är stark? nej :)
Nämn något som gjorde dig glad igår: kaitlynne
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov
Vad har du druckit idag? juice och cola / oj
Vad var det senaste du åt?  vindruvor
Vad var det senaste du köpte?  mat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? na
Vad gör dig glad just nu? ingenting :/
Humör just nu: sämst
Sommarplaner:  vara med kompisar och utomlands
Gillar du att sjunga?  i do
Vad längtar du mest efter just nu? nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback