hunden gjorde det

Skrivet 2009-04-06 @ 21:47:36
jag looooooooovar, hunden åt upp mina läxor!! (skulle ju kanske kunnat iallafall)
fast häftet är ju dock gammalt xD



lager 157 + stan idag med mor, hittade ett eller annat. nya skor nu, thank you lord för det! slipper man ha skor som läcker in iallafall:D    nu hotar hon dock med att slänga mina gamla, buhu :(   allllla mina gamla dessutom.


kaitlynne är världens bästa!   så söt hon är så det finns inte, fick världens tuffaste kort på oss i ett kuvert!  gissa om jag blev glad?!   saknar henne redan den jäveln :(  fy.
 och trött är jag med, ska väl fixa iordning lite, sen ska jag kolla på ballar av stål jag!
kanske skulle fika med tjejerna, men jag vet inte om jag kan, vi får väl se imorgon allt.

Kommentarer
Postat av: Heidi

hahah den va bra (läxan menar ja asså haha :P)

2009-04-07 @ 00:16:03
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Heidi

hahah den va bra (läxan menar ja asså haha :P)

2009-04-07 @ 00:16:07
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback