lost soul.

Skrivet 2009-04-15 @ 16:51:16
en dag till avklarad i skolan då. Förkyld känner man säg också,  superbra. Och helvete vad mycket det ska vara i skolan. jag hinner ju fan inte med allting innan det kommer något nytt. alltid något. nu har vi examensarbete med, och jag haaaaaatar, verkligen hatar, när lärarna jämför en med en annan elev. Spelar inte någon roll vem dom gör det, bara att dom gör det är fan vidrigt. förlåt, men det irriterar mig riktigt mycket. Alla gör ju sitt bästa,och den ända man ska jämföra en med, är sig själv.
Iallafall, no-provet gick väl sådär. jag blir nog godkänd ändå hoppas jag :D haha.

ooooch, nu har det kanskekanskekanske kommit upp en ny sak på "sommarlistan". fan va gött det vore att åka iväg med tjejerna. och midsommar, fyfan va roligt.

så blir det plugg här hemma idag, ska läsa igenom lite om afrikagrejen, alltså mitt examenarbete. fyra veckor på oss, hjäälp! låter kanske mycket, men nä. Men nu jävlar ska det bli bara. bara att det är så svårt, massa konstiga ord, sen finns det ingen riktigt bra fakta, men ska ju dra iväg till boråsbib, med moa så får vi se om vi hittar något bättre :)
sen ska vi ha det i engelska också?  kill me. ja, varför inte skriva det på det arbetet ;)

nej, nu ska jag väl kanske börja lite. och trött som jag är, great !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback