never know.

Skrivet 2009-04-29 @ 20:42:10
och så gick man till skolan med feber, härligt :)     vet inte hur proven gick, bra hoppas jag iallafall..  skolan var trevlig och vi skrattade och busade runt som vanligt. haha.  vädret har varit underbart också.  hoppas det är lika fint imorgon, då blir det cortegen med maaassor!

idag var jag tvingad att åka till stan med emelie (A) så gjorde det, och den stackarn fick inte som hon ville. utan valle var med och skulle dra runt lite här och var, ;/  stackars henne. och mig eftersom att jag nu har några blåsor på fötterna..  Men vi hade kul ändå, det har vi ju dock alltid. haha !

skönt att för engångs skull inte behöva plugga, det känns bra :)     ska väl sova snart haha, mår inte direkt bra nu heller. menmen :D


you don't know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback