next to your heart.

Skrivet 2009-04-16 @ 17:03:10
och vem älskar inte vädret ute? superfint :)  dagen har varit bra, vi har inte utfört yoga iallfall ! Men jag har bakat bullar, och dom blev faktiskt inte så illa som jag trodde! inte brända ens;o
Och nu har vi halvt bestämmt varlborg också.  fan va vi har planerat mycket, och det känns gött. Men jag har ingen aning om hur jag ska hinna med hela sommarlovet, jag  håller på att bli galen. finns tusen olika saker jag ska göra. och jag kommer nog bryta något ben någonstans också, så då kommer jag helt plötsligt inte göra något?:O
haha, får hoppas att det inte händer, men jag är ju så jävla klantig så det hade inte förvånat míg.
Sen har vi planerat lite midsommar också, får fan inte vara utomlands då!  så idag ska jag ta ett snack med mamma..
Och nu är det åtta veckor kvar..om inte mindre. helvete. panik. stress. fuaaaack.

Och jag har kommit ännu en bit på arbetet. Men fan va det ska vara svårt ibland alltså. Imorgon ska vi iallfall till biblan, fast det blir lite närmre nu istället. och efter det, så ska man hem, fixa lite. sen åker vi till syrran som fyller år på lördag :)
orkar inte plugga nu faktiskt. ska väl tvingas att göra lite matte sen, ligger riktigt illa till där. verkligen bra, men man kan ju inte hjälpa att man är lite osmart faktiskt. kanske bara använder mina hjärnceller fel, eller något :D haha.

OCH JAG HATAR INFLUENSA JAG-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback