nothing else

Skrivet 2009-04-28 @ 16:25:51
usch, jag blir så sur. jag har inte tid för att vara sjuk.. men i morses kunde jag inte svälja och inatt har jag sovit superdåligt...  var hemma idag, hade som tur var inget "speciellt"    hoppas dock jag är bättre imon, för då måste jag ditt skolan no matter what.

jaha, sitter här i min ensamhet och fixar lite saker till folk, snart klar :) snäll jag känner mig, haha!
vädret är fortfarande helt skevt, vill ha sommarvärmen nuu, fast man kanske måste vänta ett tag eller så.,
sommaren är ännu mer planerad nu, det känns skönt. sen måste man ju ha en vecka eller två och bara kanske inte göra något, vara med en väl och dricka lite saft ;) haha.

en vecka hemma efter avslutninen, sen kroatien en vecka, sen kommer man hem i ca en vecka, är det vännerna, åker till finland en vecka, sen blir det varberg for the win med bästis :D !   fast visst får man lite dåligt samvete för att jag inte är hemma och kan vara så mycket med boll.    menmen, sommaren lär bli härlig iallafall.   måste ju planera josefinidaveckan, haha.

___
väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta. för jag kan svälja nu, och då äter jag visst hur mycket som helst, inte bra. men vadå, mat är ju en av mina favorit-grejer.

pluggat lite har man med, stolt japp. 
nej nu ska jag fortsätta göra klart och bli lite frisk..
puss


oj, skrattade nästan ihjäl mig .. vilken hemsk och gammal bild :(


gammal på mig och syster-

Kommentarer
Postat av: Kussiin Hanna!!!!

okeej :), hehe joo tror det :D ett kryssnings fartyg är det nog så det finns nog många grannar där haha :D

2009-04-28 @ 18:00:05
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: syster emma.



Uhm. Den där bilden var ju vacker :D

2009-04-28 @ 19:35:26
Postat av: Anonym

jaa det tycker jag nog allt också ! :D

2009-04-29 @ 20:45:55
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback