push me.

Skrivet 2009-04-20 @ 18:20:03

fyfan vilka veckor detta kommer bli, jag ser verkligen inte fram emot dom :(   denna veckan har vi två prov, om jag inte har tre.
två nästa, ´plus  några jävla läxor. sen femtio arbeten som ska vara klara också.   nä men nästan, och allt är så svårt, jag kommer aldrig orka, fyhelvete!

kom precis hem från stan. Först åkte jag,moa,emelie,josefin och emma in. sen kom michael in lite senare. orkar inte skriva mer, men vi hade riktigt trevligt vi :D

måste käka, jag håller på att avliva, sen måste jag försöka plugga lite. Men det är så svårt när man har femhundra andra saker att tänka på samtidigt. usch för stress säger jag bara!


take me all the way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback