soul.

Skrivet 2009-04-13 @ 17:54:29
jag är trött, riktigt trött. men om jag lägger mig kommer jag vara pigg vid elva, så det är ingen ide.
har pluggat mer, spelat, vart ute och gått och lite sånt. nu ska jag tyvärr börja plugga igen. får se om det fastnar i huvudet nu när jag är så trött, men man kan ju alltid hoppas :) !
sen ska man köra på ända tills sommarlovet, fan man kommer ju vara helt död. och sommaren blir nog inte lugn den heller, snacka om utvilad när man börjar gymnasiet, .... host

Do you know how hard it is, fighting my way through this?

Kommentarer
Postat av: Heidi

så duktig du e sötkusin som pluggar :)



sv: tack så mkt:D så söt du e som kommenterar hihi <3

2009-04-13 @ 21:14:13
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback