speak

Skrivet 2009-04-27 @ 16:48:36

okej, jag vet att det blir väldigt mycket snack om skolan och så nu. Men det finns nog ingen i hela världen som förstår hur mycket vi har i skolan just nu.. visst det är bara att "bita ihop".... men det är inte så jävla lätt att göra det längre faktiskt.  minst två prov varje vecka. låter kanske inte mycket som sagt. men helvete va jobbigt det är. tror jag ska göra vad julia sa, haha!     usch fyfan. blir självklart plugg idag, det orkar jag. verkligen .. allt känns så jävla meningslöst nu på något sätt också när det gäller skolan... tack för att man har en underbar klass iallafall.    annars hade jag troligen inte gått i skolan längre.

hum, okej helgen då.
vi hade planerat att dra till göteborg. men oj så synd att mina föräldrar kunde köra. aha juste, det var ju det dom inte kunde.   två timmar efter alla åkt dit, säger min mamma;  men ni kan ju åka med kates moppe..      ååå va glad jag blev att dom hade fattat att de redan hade åkt.. supergreat.
men som tur var har man en going som kan komma upp iallafall :) haha så valle har sovit  här hela helgen, och sjutton va bra vi har varit :D   

torsdag och fredag lär bli skoj också. något att se fram emot denna veckan.
bara att jag har engelska och spanska prov på onsdag + blä hkk.      take me aaaaawaaaaay!



kaitlynne du är min apa.
-

now our hands are tied.


Kommentarer
Postat av: Kussiin Hanna!!!!

Halloo:) Vi kanske kan vara med varandra på onsdag om du vill :) Mamma har iallafall beställt resan till finland nu :D vi ska åka en ny båt som vi aldrig har åkt på förut :P ska bli kuuul! :D Silja Galexy heter den tror jag ;D hehe..

pusspuss<333

2009-04-27 @ 18:42:17
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback