this time

Skrivet 2009-04-03 @ 17:44:39
spindlar är fanimig det värsta jag vet! små äckliga kryp som bara inte gör någonting förutom att smitta sjukdomar och gör spindelnät, klättriga,läskiga. Det är nog den störta fobin jag har, spindelfobi.
Och nu finns de överallt också, mums på det...
Det är iallafall lov nu, lite skönt antar jag. speciellt om vädret håller i sig!
har väl spridit lite småplaner över veckan som kommer. vi får se hur det blir med den saken.

imorgon blir fan kris.  kate har isshow, ska dit med lite gils. sen blir det staden, sen har heidi fest, och jag ska trolgen sova hos kate. för hon åker ju ivääääg :(  jag får panik, ingen aning hur jag ska göra.
_
yes, nu är bdb borttagen. Behövde ta bort det gamla, gamla minnen. visst massa, verkligen massa roliga saker och sånt där med, trevligt folk och söta kommentarer. Men om man kollade lite längre bak, var det saker jag inte ville ha kvar längre. Bara sorligt och jag har ju förfan gått vidare nu. Ska ju se framåt, och det är det jag hade tänkt göra. eller gör.
visst har jag kanske lust att ta tillbaks tiden till vissa saker. Men skulle aldrig klara mig utan det jag har nu. Utan den jag blivit, för klart som fan att jag har ändrat mig. skulle aldrig någonsin vilja dra tillbaks tiden, den tiden jag var då. nej usch fy och helvete. Liten, vågade absolut inte göra någonting. vill helst bara glömma halva tiden på förra skolan. Blev arg för aboslut ingenting, vi bråkade,bråkade och bråkade. Tror nästan inte jag är ett dugg som jag vart då, faktiskt.
 Man ska göra saker, man ska uppleva grejer, det är det vi håller på med, det är nu.
Saker går att fixa, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback