wish you

Skrivet 2009-04-22 @ 16:40:59
fan va dagarna går fort :(    även om vi har tusen saker att göra så rinner tiden iväg
känns lite bra dåligt. imorn är det två prov och jag tror att jag ska spyyyyy.


okej såhär var det...
folk säger till mig att kate INTE ska komma hem förens på onsdag (detta hände i måndags) .. och självklart trodde jag på dem.  åker till skolan som vanligt, byter om eftersom att vi har idrott. sen kommer moa in, med kate bakom:O  svårt att förklara, men helvete. Jag blev nog jävligt överraskad, för springer rakt på henne och börjar lipa, haha.. första gången jag gråter såhär faktiskt, fan va hemskt det var. fast kul, haha :D  skönt det kände att ha sin going tillbaks iallfall.

så igår åkte vi hem till henne..  vi trodde att vi vart utelåsta, så ringde runt halva hennes släkt. men sen hittar hon nyckeln, låser upp och idiot som hon kan vara ibland, så kastar hon iväg den, hittade den efter ett jävla tag iallafall. Ja, sen har vi fjantat som bara vi kan, dumma som vi är, höhö. sen fiskade vi utan att få napp.. eller jag då, som fick bottennapp! :)



wooohoo, utomlandsresan är bokad! :D  åker dock på midsommar och missar att vara med tjejerna. Men vi ska fira en extra midsommar, jobbig som jag är (: haha.

ikväll blir det plugg. :( uscha mig.....men inte än, jag är helt sluuut och måste ha ännu mer mat tror jag (A)


i miss you.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart ska du åka? :D

2009-04-22 @ 19:55:22
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback