you can tell

Skrivet 2009-04-05 @ 13:02:28
underbara lördag!
Började med att man tyvärr fick gå upp klockan åtta, käka frukost och fixa sig. Sen vara nere vid bussen halv tio, åka till stan med emma,rebecka,julia&josefin!   Vi började med att gå runt i lite affärer, plocka det vi ville ha. sedan gick vi och käkade lite mat, mysigt det :) sen blev klockan runt halv tolv. då tog vi bussen till ishallen, där kate bla hade isshow! balla ungar dom där skridskoåkarna, haha. det var iallfall bra, fast kates kamera började ryka, det var lite läskigt. sedan kom iallafall meyya och kollade också!
sen när det var klart, drog jag och jos runt och letade efter någon släkting till kate,det var lite kul, sen fick man vänta på segisen kate själv, sen drog vi alla tjejer in till borås, kolla i ännu mer äffärer, köpte tuffa solglasögon, sen åkte vi in till stan igen, och käkade igen. sen droppade tjejerna av varförsig,(jääävlar va mycket folk det var i stan idag, match och massa folk som gick, såg sjuukt ut xD) sen drog resten till bollebygd, ( med någon knäpp stanning i sand..)sen drog vi iallfall hem till julia, käkade och såntdär. alla vart rätt trötta, haha ! Där var det massa mys, åt glass också, och så hade  man bär runt hela munnen med, såg finfint ut. Sen runt kanske elva tiden, drog jag och kate hem till henne. där vi sov. eller kate bara somna ifrån mig, utan att bädda och såntdär;o hahaha, klarade mig som tur var men ändå :D
Vi vaknade idag vid kanske tio eller något, då hoppade jag in i världens goaste dusch, gööött. sen efter våra duschar, vare dax för en mums frukost :)  sen har vi bara hängt typ.
och nu när dom körde hem mig, (kate ska fläta hela håret i borås, :D) fick man ta farväl av henne ;(    jag började då lipa några tårar, hahaha.  två jävla veckor, TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla veckor:(   kommer kännas lite konstigt, vi träffas ju fan typ varje dag, så dom veckorna lär ju kännas som en evighet, plus att bollen e borta i en vecka med.   oh lord.

veckan som kommer's måste:
åka till stan
kolla film med josefin
sova

och så vill jag faktiskt bowla med, det ska jag göra ! :D


iallAfall, helgen har varit jättemysig:D
Nu ska jag väl dra på ´lite musik, städa och ha mig.
sen får jag se vad som händer,  och om jag inte har fel kommer väl vällä hit ikväll;P

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback