broke down your door.

Skrivet 2009-08-24 @ 17:43:09
skoldagen var bra.   men fan annars har allt gått helt fuckat.
fick gå upp klockan 5. 5, 5,5,5,5,5,5... FATTAR NI? 5, iallafall.
åsa och emma åkte ifrån mig från stan, fick vänta i en timme, kul som fan när man inte har med sig dendär jävla plånboken. hungrig = huvudvärk = arg.
sen ska man gå upp också, = blåsor på fötterna = AJ = ett jävla helvete .

väl hemma mat = lycka :D + kladdkaka = mer lycka.

jo, idag räknade vi faktiskt matte.  ;(    denna gången kanske jag ska satsa på extrahjälp om jag vill klara mig..

nä, nu är jag trött som fan. och går till typ fyra imon, alltså lika bra att dö,

another piece of the puzzle that doesn't fit.

Kommentarer
Postat av: hanna

Är det bra annars i skolan då? :P vad gör ni? har vanliga lektioner eller?



puss<3

2009-08-24 @ 18:08:53
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback