hollywood.

Skrivet 2009-08-19 @ 14:15:20
detta var fan det värsta på länge. säger bara att det inte är någon höjdare att gå upp vid halv sex, helt jävla slut med en bultande huvudvärk.
hade tur som somnade vid elva, men otur som vaknade upp hela tiden.
nervös har jag faktiskt inte heller vart så värst mycket. det kom mest på bussen.
idag började man ny skola, känns ju skoj (;

nej men dagen gick finfint tycker jag. synd bara att man inte kom i åsas klass, men vi får se hur det blir :)
egentligen känner jag för att hoppa av skolan (man vet aldrig vad som händer), men jag får skjuta på den tanken. vafan ska det ta vägen av mig om jag inte har någon utbildning alls?  Fast lat som jag är får vi se vad som händer.

_
ica = läskigt :D min mobil började ringa, "hollywood whore"  hahah, så en gubbe framför mig typ börja dansa och sa något. sen börja han prata med mig, .. sen gick jag ut och då fortsatte han.  måste bara säga att han tillägde (?) att han INTE flörta med mig. .. puh skönt att höra ... ;)

hemma innan tolv är ju inte så dåligt, men trött som fan är jag.
imorgon äre tyvärr en ny skoldag som man måste klara,  weeey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback