how many times?

Skrivet 2009-08-09 @ 10:51:02

jag undrar  ibland varför mamma och pappa madade en sån jävla latmask till människa..
jag orkar fan inte röra på röven idag verkar det som.


och usch ni förstår inte hur mycket jag hatar att gå runt och tänka på en massa skit hela tiden. synd bara att allting har hänt så man plötsligt slutade lita på folk.

____
på tal om annat..

stackars ida, varför ska hon vara så jävla osäker när det gäller sånt?
rädd för att såras? nej.
så vad fan är det du har på hjärnan?  vore bra om någon visste.
_

 AAAAAAAAAAAAAH, man kan förfan inte hålla sig till bara en person. synd som fan att detta inte är första gången det händer. vad fan ska jag göra åt saken?  jag tänker fan inte ha handbojor och sitta fast i ett hörn, nej förfan låt mig vara fri och göra som jag vill, innan det blir värre. 
nej detta var INTE till mina föräldrar, haha.


när det är som värst så kan det ju iallafall inte bli värre   ;;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback