i know.

Skrivet 2009-08-02 @ 23:28:15
jag är inte den ända. fyfan va skönt. uunderbart
jag tror det går ut på att berätta, även om det känns jävligt illa.
visst, jag litar inte på någon helt. Knappast något. Men jag lyssnar på vad folk säger, är det bra. DÅ tar jag in det.
Är det folk som ger elaka kommentarer, taskiga eller spydiga ord, är det oftast avundsjuka.
tänker jag efter, är det inte så jävla mycket fel på mig som jag tror.

Man kanske borde skaffa sig ett bra självförtroende?
jag är också trött på att bli sur för ingenting. jag är trött på att inte veta vad det är .. och jag är trött på att folk tolkar en på sitt egna sätt ibland.

har man problem är det väl bara att försöka fixa det :)

_
kunde visst inte hålla tårarna inne, men fan va bra det känns nu. osäker fortfarande, visst. Men inte lika mycket. tårar kan vara bra ibland, och det tackar jag för ;)

wow, första gången jag blev lite känsligare.. iallafall nerskrivet. men så kan det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback