tell me everything is okay.

Skrivet 2009-08-07 @ 14:42:32
man kan ju inte mindre än att älska sverige när landet bjuder på såhär skönt och varmt väder.  Så idag har jag legat och stekt sen .. elva? :)
En liten paus måste jag ju ta.

förövrigt kan jag säga att jag både är glad, ledsen, arg och besviken.
Men för att vädret är så bra, så ligger jag mest på den glada sidan, yey för det.

_

igår åkte vi in till borås, josefin så söt så köper choklad som vi smaskar i oss, ( mest jag antar jag xDhaha)  sen va vi några och drog runt, snackade och sånt dära fjant :)

idag måste jag städa mitt rum för det börjar se förjävligt ut.
och på måndag åker vi tillbaks till finland..  ;(
this time it ain't that fun.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback