älgfobi, någon?

Skrivet 2009-08-04 @ 17:45:34
juste, i morses, eller ja, vid sex på morgonen. vaknade jag upp med panik, hjärtat sved och banka.
jag hade drömt att jag flög ut ur en bil, men det var inte det som skrämde mig. utan det som skrämde mig var att en älg sprang förbi mig när jag låg ner på vägen. Det var alldeles mörkt ute, men tillräckligt för att se vad det var.
fyfan va jag hatar älgar, riktigt jävla rädd är jag.
lite kul när jag och valle var ute och gick och jag började gråta (?) för att jag var så rädd. herregud så det kan gå snett...

__
lägger väl upp lite "gamla" bilder ;D





1. jag och kate
2.  lite kul får man ha :D
3. jag på ett luffartåg i kroatien.. det funkar med ;)
4. lite färg iallafall, även om vi inte hade så fint väder..


sen får mina kära vänner skicka bilder, för har inga mer från denna sommaren.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback