älskling då.

Skrivet 2009-12-07 @ 16:34:03
JÄVLA SKIT.
allt jag skrev försvann. mysigt.


skulle iallafall säga att jag har sagt att man inte alltid kan vara snygg.
så, nu var det sagt.

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

efter skolan drog jag hem till åsa och åt. satt vid datorn sen åkte jag hem.
själva skolan rullade på och var trevlig som vanligt ;)
 
har redan hunnit ta en omgång på idrottsprovet som är imorgon. duktiga jag.
ska fortsätta sen. hoppas jag.
 
nu ska jag fortsätta vara arg för att allt jag skrev försvann och lyssna på shreklåter allstar. så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback