blind.

Skrivet 2009-12-15 @ 17:27:37

börjar känna mig som en jävla soffpotatis(säng?)  har helt plötsligt minskad rejält med träning. så nu ska det börjas igen innan det börjar synas ;) jag hade inte tänk sluta med godheterna. så det får bli lite extra hard work istället.
åsa och jag ska runt och kolla gym och sånt också.
blir antagligen på fredag. då julklappar ska handlas.

imorgon är det två hela dagar kvar i skolan, så ja det känns faktiskt ganska skönt.
och dessutom har vi redan hunnit planera saker vi vill göra i sommar.
själv vill jag gärna på Lars och metaltown (om det är?;O)

syster e kommer på besök den 21, mysigt.  så då blir det lill jul eller vad fan man ska kalla det :) hehe.
i år blir det faktiskt lite firande med kusinerna + valle, underbart var ordet.

haha, snart kommer valle, så ska jag tvinga med han på en liten promenad.  jag lär antagligen dö.  tycker inte om skogen. men man får väl göra det bästa av situationen.

tjoho. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback