god julen

Skrivet 2009-12-23 @ 11:31:21
hej jag heter ida och jag fått ett litet hårproblem.

det där med hårfärgning är inte kul. har man blondgrund och färgar håret mörkt, så är det lätt för utväxt minst en gång i månaden = färgning väldigt ofta.
bara det att jag inte har lust att färga tillbaks till blondt, eftersom att det = ORANGE.
känner inte för att gå runt med en orange nyans. (igen, HEHE)  visst, det blir blondt sen efter ett tag. men ändå.
så jag får väl vänta tills sommaren och se hur jag ska göra.
HEJ BRUN, DU FÅR STANNA ETT TAG TILL.
( måste färga håret snart igen =/ )

juuuiuuste! imorgon är det julafton. herregud vilka julkänslor jag har. det bara pirrar jul i min mage!
lyssnar på jullåtar hela tiden och bara önskar att det ska bli imorgon.


det ända som stämde där, är att det är julafton imorgon.
wow.
kul att umgås med släkt, men det är nog det ända.   okej, får inte räkna bort mat. (där jag är väldigt kräsen dock, haha)


och dessutom älskar jag min säng. den är stor och jag fick inviga den alldeles själv! yey :D

eh, nej nu ska jag nog göra någonting annat.
nästan städdax igen. helvete va det ska bli stökigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback