hohh

Skrivet 2009-12-05 @ 14:02:24
ja.  var och solade med valle igår, det gick inte något vidare bra. brunare?  nja, hahaha. jävla unge.
sen drog vi till han och käka och spela kort. efter det en sväng till mig och sen en sväng ner igen.
vi åkte iväg från han och var tillbaks vid 04.00 ;o   rakt ner i hans säng och vaknade halv ett. :)
nu är jag hemma, ska duscha och sånt. sen kommer syrran, vi ska fira mor våran. om man säger så :)


i torsdags var vi förövrigt på ullared. trevligt.
fredags morgonen mådde jag också piss och stannade hemma.

världen går förövrigt under. det ser ut som att jag odlar grått hår enligt mig. men nej, det ska då bara vara mitt jävla blonda hår som har lust att visa sig för resten av universum.   kul det där.

 
you'll never shine if you don't glow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback