illa.

Skrivet 2009-12-26 @ 11:52:14
idag mår jag fortfarande piss.   jävla infektion i kroppen.   yummie.
ska väl ligga i sängen hela denna dagen med. vila är väl det ända som funkar.
inte ens colan kunde hjälpa mig ur denna situation. fan då äre illa ;)

imorgon får vi väl se om jag orkar åka iväg. mamma och jag kanske skulle handla lite.
har ju fått presentkort, så nu kan det handlas kläder.   ( en ny byrå vore inte fel, får inte plats med mer kläder )
ehe.

_
 dessutom kan jag inte sova nu.  bara rullar runt, som hela natten. och somnade inte förens två.
vet, det var inte sent för mig innan.  men nu har jag blivit en sovstock(?)

så, nu får jag väl bara ligga här och må övrigt illa.
ILLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback