is it yooou?

Skrivet 2009-12-29 @ 12:17:11

ja, det var såhär att jag skulle åka buss till göteborg.  hade bara med mig min skinnjacka, vantar och mössa i min väska. ( vinter ) kallt som fan tänkte jag att det skulle bli, och min väska såg så tom ut. när jag satt på bussen, så efter ett tag hamnade det en långärmad där i. bra tänkte ag typ. men efter ännu ett tag satt jag helt plötsligt på ett tåg, med ett täcke runt mig, plus en stor väska.  sen hade jag också tagit av mig byxorna och bytt till hotpants. jag hade inga skor på mig, utan satt där på tåget och mös.  när jag skulle gå av för att ta nästa tåg som skulle ta mig till göteborg, fick jag problem med att få in alltiong i väskan. så jag fick lite panik.  men lyckades byta om till mina byxor och också få ut mina saker.   men då hade plötsligt sakerna ökats. och jag hade fått en extra väska med tidningar, en med porslin saker plus min stora.  så jag tog ut allt och försökte packa om. LITE pinsamt att behöva lämna tidningarna och porslinen på gatan, men det var jag tvungen att göra.. så fortsatte packa upp grejerna.   sen kommer det fram en gubbe och börjar plocka lite tallrikar, han var jättetrevligt.
sen kom det upp en tant bakom och frågar arne weise?
Och så kollar jag upp, OCH JA DET VAR HAN SOM TOG DOM:D
(han var jättetrevlig, ni borde träffa honom)

japp, det var min dröm det.
_
idag är jag förövrigt lite puttenuttesur.  jao.
får se vad som händer idag, eftersom att saker krånglade sig lite.
men ska nog antagligen till heidi ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback