long drive.

Skrivet 2009-12-06 @ 18:23:32
som sagt, det blev ganska mörkt. men jag överlever nog allt(;   bleknar om ett tag ändå.
nej, nu ska jag snart gå och äta någon macka eller två. sen ska det nog allt få bli ett bad med ljus och sånt dära.
efter det blir det nog vem kan slå filip och fredrik med vallää.

nästa vecka har jag två prov att se fram emot.  idrott och svenska.  veckan efter det ännu ett till jävla matteprov.  och dom tar verkligen livet av mig.

_
julen kommer nog bli okej ändå tror jag.  har man min släkt har man ändå ganska tur.


Kommentarer
Postat av: katja

ska bli super att fira jul tillsammans:) kul att det blev som vi kussar ville

2009-12-08 @ 23:31:29
Postat av: katja

haha det var från mig, katja

2009-12-08 @ 23:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback