never let you down.

Skrivet 2009-12-20 @ 15:23:15
det är så jävla synd att du tror att allt kommer ifrån oss. när det är tvärtom.  det är all skitsnack som kommer fram till oss.  det är inte skitsnacket som kommer ifrån oss.
det är inte vi som är inblandade och självklart tycker vi det är synd. jag kan inte säga att jag inte bryr mig. även fast jag egentligen inte gör det.
jag tycker synd om dig, men mer är det inte-
det ända är att jag tycker det ska läggas ner. världen är så jävla fylld med skitsnack.

mitt rum är mysigt och rent nu iallafall. alltid skönt det.
nu ska valles dator bort, så blir det ännu finare med min där. muaha.

nej, nu ska  jag ner och äta..
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback