ohieo

Skrivet 2009-12-16 @ 17:45:05
nu känns det faktiskt ganska bra.  en halv dag imorgon, betyder att jag börjar klockan halv tolv( dvs om jag kommer hemifrån). och alltså sovmorgon till halv nio-nio.
 och på fredag är det jullov.
-åsa och jag har suttit och funderat på vart vi ska börja gymma, om det ska bli.
skulle ju försöka ta tag i det. och se om jag klarar av att tigga så mycket pengar av mor och far.. :(

har lust att dra ut på en liten promenad.  får se om jag kan dra med valle idag igen. (haha stackarn)
mår inte så bra just nu heller.  jäkla huvudvärk.  men har gjort det bästa för att få bort det. och om det inte funkar få vi dra till med colan.    it always helps!

puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Onyx:D jag och heidi ska nog skaffa kort där snart :)

2009-12-16 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback